00:42

خرید بک لینک
24 ساعت دیگه تو این هوا نفس خواهم کشید... 9 ماه گذشت 9 ماه پر از خاطره پر از حادثه پر از اشک... پر از لبخند... 9 ماه که تمومش تو آهنگ "روز برفی" و "اسمش عشقه" خلاصه شده و خدا میدونه چقدر میترسم این دو آهنگو گوش بدم... خدا میدونه ثانیه به ثانیه اون لحظه ها و اون نگاه ها و ...همه چی یادمه همه چی میتونم لمسش کنم.... 9 ماه گذشت 6 ماهش پر از خاطره 3 ماهش تنها قدم زدنا. .. اما تموم شد . اون نگاه سبز برای من مرده اون حرفا یه روز مال من بود امروز مال نگین و فردا برای یکی دیگه... و این بازی ادامه خواهد داشت و ما فقط بازیچه بودیم برای .... . امضا:خانوم میم :) امضا: + یکشنبه سی ام خرداد ۱۳۹۵ 18:32 خانوم ِ میـم | 00:42...

ما را در سایت 00:42 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 22:25

قول داده بودم نذارم دوباره اینجا خاک بخوره

اما خورد :-|

تابستون مسخره ای بود

دیگه داره نفسای آخرشو میکشه....

13 روز دیگه راهی اصفهانم

:)

+ شنبه ششم شهریور ۱۳۹۵ 11:58 خانوم ِ میـم |

00:42...

ما را در سایت 00:42 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 22:25

از تو دست کشیدم

دل بریدم

سخت بود خیلی سخت ولی من این کارو انجام دادم.

تنفر نه

نسبت به تو هیچ حسی ندارم.

میدونم یه روز برمیگردی

اما من دیگه اون دختر قبل نیستم

سنگ شدم ....

سنگ

+ جمعه بیست و هشتم آبان ۱۳۹۵ 12:19 خانوم ِ میـم |

00:42...

ما را در سایت 00:42 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 22:25

صفحه بندی